Monday, November 1, 2010

Jurnal keseluruhan

assalammualaikum dan salam sejatera. jurnal kali ini saya ingin merumuskan kerja-kerja yang telah kami lakukan sepanjang minggu sehingga minggu ke 14. saya tidak akan menceritakan mengenai ringkasan untuk setiap minggu tapi saya akan berkongsi pengalaman selama 14 minggu kami mengikuti kuliah. pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Amran selaku pensyarah kami yang banyak membantu kami selamanya 14 minggu dan telah memberi banyak ilmu dan pengalaman yang bagi saya amat manis. bagi saya cara yang digunakan oleh En. Amran dengan mengunakan teknelogi sekerang amat sesuai dan mudah walaupun. pada permulaan ia nya agak sukar untuk kami membuat semua rumusan pada setiap kali kuliah. namun kesukaran itu semakin berkurangan selepas beberapa minggu kuliah. kesukarannya apabila ingin membuat rumusan tentang kuliah yang telah kami jalani. cara penyampaian En. Amran boleh saya terima dengan mudah. cumanya kami hanya menghadapi masalah kerana sukar untuk mendapat internet. menyebabkan kami kelewatan untuk menghantar jurnal.tapi sebagai rumusan saya amat setuju dengan cara pengajaran En Amran.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Pelajar Kump A

Blog Pelajar Kump B

Blog Pelajar Kump C

SMP2252 QAYYUM Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template